Известие

Collapse
No announcement yet.

Фарове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Фарове

    Как се сменят крушките на фаровете?
    Направо ми изглежда невъзможно!
    Бихте ли ми казали какви крушки трябва да купя - какъв стандарт ?
    Благодаря

  • #2
    Крушките са Н1, и на късите и на дългите. Покривяваш си ръцете да махнеш скобите, държащи пластмасовите капаци, които са отзад на фара (ако имаш) и след дова още малко си ги изкривяваш, за да смениш съответната крушка
    За да ти е малко по-лесна операцията можеш да свалиш въздуховода (да не ти пречи допълнително за левия фар) и казанчето за хидравликата (само развиваш болта, който го държи за маската и го избутваш, за спечелване на место, при борбата с фара отдясно).

    Едит 1:
    За крушките си прав ама манипулацията си зависи от модела на моторетката
    Да така е наистина. На 16V не съм сменявал.
    Едит 2: На TD също не съм
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #3


      За крушките си прав ама манипулацията си зависи от модела на моторетката
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        мотора е 1,8 ТС 8в - до левия фар няма стигане

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от goldie
          мотора е 1,8 ТС 8в - до левия фар няма стигане
          Първоначално публикувано от TRENDi
          За да ти е малко по-лесна операцията можеш да свалиш въздуховода (да не ти пречи допълнително за левия фар)
          Alfa Romeo 155 1.8TS
          Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

          Comment


          • #6
            Мерси за помощта

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ALFA CORSE
              Първоначално публикувано от goldie
              мотора е 1,8 ТС 8в - до левия фар няма стигане
              Първоначално публикувано от TRENDi
              За да ти е малко по-лесна операцията можеш да свалиш въздуховода (да не ти пречи допълнително за левия фар)
              А за десният няма много разглобяване . Няма да се плашиш - сваля се само кутията с релетата на клинтика, съда с течността з хидравликата и накрая алармата . Всичко изброено се премества за да имаш достъп до заветният капак на фара.
              И се демонтират с различни инструменти / кръстат отверка , шестограм 6 ца доколкото си спомням.
              Ако е тъмно забрави за смяна.
              Като смениш крушката тръгваш по обратният път Успехи
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #8
                ee
                мноо са ти дебели пръстите

                хидравликата няма нужда да се сваля
                а защо алармата ти е там мое да питаш някой гений дето я е слагал на кучето в гъза
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от търтей
                  ee
                  мноо са ти дебели пръстите

                  хидравликата няма нужда да се сваля
                  а защо алармата ти е там мое да питаш някой гений дето я е слагал на кучето в гъза
                  Ако я няма алармата действително няма нужда да се сваля съда за хидравликата. Но като осовбодиш винтовете на алармата няма никакъв ход зщото опира в съдчето за хидравликата. Като се освободи и то пак няма ход докато не махнеш кутията с релетата за климатика.
                  Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                  Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                  Comment


                  • #10
                    Аз лично си махам и съда за сервото- много по лесно се работи а се развива само един винт.
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment

                    Working...
                    X